Veelgestelde vragen

Onze producten

Bevat Focus Drink® cafeïne?

Nee, Focus Drink® bevat geen cafeïne. We hebben bewust gekozen om in onze receptuur geen cafeïne te verwerken, omdat dit rusteloosheid, angstgevoelens, duizeligheid, hartkloppingen en nog veel meer nadelige gevolgen kan hebben.

Bevat Focus Drink® taurine?

Nee, Focus Drink® bevat geen taurine. We hebben bewust gekozen om in onze receptuur geen taurine te verwerken, omdat dit bij een hoge dosering uitdroging, bloedverdunning, een abnormale hartslag en nog veel meer nadelige gevolgen kan hebben.

Zitten er vitamines in Focus Drink®?

Jazeker! Onze smaken bevatten vitamine B3 en B5 (dragen bij tot vermindering van vermoeidheid), vitamine B6 (alle smaken) en B12 (in de Aardbei-Framboos) (goed voor het concentratievermogen) en zink (goed voor de concentratie).

Bekijk op iedere individuele productpagina de volledige ingrediëntenlijst.

Is Focus Drink® vegetarisch/veganistisch?

Bijna al onze smaken zijn vegetarisch en veganistisch. Echter is alleen de Tropical-smaak niet geschikt voor vegetariërs en veganisten, omdat deze smaak een drager (bindmiddel) van de kleurstof ß-caroteen bevat.

Is Focus Drink® glutenvrij?

Ja, alle Focus Drink®-smaken bevatten geen gluten en zijn dus glutenvrij!

Is Focus Drink® geschikt voor mensen met een melk- en/of soja-allergie?

Ja, alle Focus Drink®-smaken bevatten geen melk en/of soja en zijn dus geschikt voor mensen met een melk- en/of soja-allergie!

Mag Focus Drink® genuttigd worden tijdens de zwangerschap?

Ja, alle Focus Drink®-smaken bevatten geen schadelijke stoffen die invloed hebben op de zwangerschap!

Fysieke verkoop

Waar kan ik Focus Drink® kopen?

Naast het kunnen bestellen via deze officiële webshop is Focus Drink® ook beschikbaar bij meerdere verkooppunten! Check onze verkooppunten-pagina waar jij het dichtst bij Focus Drink® kunt halen.

Waarom verschillen de verkoopprijzen per winkel?

Focus Drink® heeft geen zeggenschap over de verkoopprijs die een (fysieke) winkel hanteert. Wel mag Focus Drink® bijvoorbeeld een adviesprijs meegeven, maar nooit bepalen wat de uiteindelijke verkoopprijs is. Iedere (fysieke) winkel bepaalt namelijk zijn eigen marge die zij op het product willen verdienen.

Webshop

Waar blijft mijn bestelling?

Bestellingen die voor 15:00 uur op werkdagen worden besteld, worden dezelfde dag nog verstuurd. Echter kunnen we niet altijd garanderen dat onze vervoerder PostNL deze de volgende dag ook daadwerkelijk bij je bezorgt. De praktijk leert dat in 96% van de gevallen dit wel gebeurt.

De track & trace-code zal naar je opgegeven e-mailadres worden verstuurd zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel verzenden we onze Focus Drink®-producten naar de volgende landen:

  • Nederland
  • België
  • Duitsland

De verzendkosten kunnen per land verschillen.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Als alle producten uit je bestelling op voorraad zijn en je voor 15:00 uur op een werkdag een bestelling hebt geplaatst, worden deze dezelfde dag nog verstuurd.

Zie hieronder de verwachte levertijden per land waar we naartoe verzenden:

  • Nederland: 1 tot 2 werkdagen*
  • België: 1 tot 2 werkdagen*
  • Duitsland: 2 tot 3 werkdagen*
  • Luxemburg: 2 tot 3 werkdagen*
  • Frankrijk: 2 tot 4 werkdagen*
  • Oostenrijk: 3 tot 4 werkdagen*
  • Italië: 3 tot 4 werkdagen*
  • Zweden: 3 tot 5 werkdagen*
  • Portugal: 3 tot 5 werkdagen*
  • Spanje: 3 tot 5 werkdagen*

*Let wel op het feit dat we afhankelijk zijn van de (inter)nationale postbedrijven en deze verwachte levertijden niet altijd kunnen kloppen.

Waar is mijn bevestigingsmail?

Bij iedere gelukte bestelling via onze webshop wordt een bevestigingsmail naar je opgegeven e-mailadres verstuurd. Heb je deze niet ontvangen? Controleer je spambox. Als je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kun je contact opnemen door een e-mail te sturen naar support@focusdrink.nl.

Met welke betaalmethodes kan ik in de webshop betalen?

Bekijk onderaan iedere pagina welke veilige betaalmethodes we aanbieden.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om na te denken over of je de bestelling wilt behouden. Echter is het niet de bedoeling om Focus Drink® eerst te proeven en bij het niet lekker vinden de bestelling te retourneren. Dit is niet mogelijk, omdat wij de kwaliteit van ons product willen waarborgen en dus geen geretourneerde (on)geopende flesjes opnieuw verkopen. Bij geretourneerde flesjes kunnen wij de houdbaarheidsdatum en de kwaliteit van ons product niet meer garanderen.

Wij nemen alleen retouren in behandeling als deze compleet en intact (geen flesjes aangebroken, geen beschadigingen, etc.) zijn. Dat betekent dat als jij bijvoorbeeld een 24-pack hebt besteld, we de retour alleen in behandeling nemen als alle 24 flesjes onaangebroken en onbeschadigd zijn.

Is dit bij jou het geval?
Doorloop dan de stappen in ons retourportaal. Vul de postcode van het afleveradres en het ordernummer in.
Een ordernummer begint met: FOCUS-

Klik hier voor het retourportaal

De kosten van het terugsturen zijn voor jouw rekening. Het duurt gemiddeld 5 werkdagen om je retournering te behandelen. Bij een correcte retournering krijg je het aankoopbedrag via de door jouw gekozen betaalmethode teruggestort.

Ik vind Focus Drink® niet lekker. Kan ik het terugbrengen of retourneren?

Ten eerste vinden we het jammer om te horen dat je de desbetreffende smaak van Focus Drink® niet lekker vindt. Hopelijk vind je onze andere smaken wel lekker!

Geopende flesjes kunnen helaas niet geretourneerd worden, omdat dit een houdbaarheidsproduct betreft. Als een flesje wordt geopend, kunnen we deze niet meer verkopen, omdat we de kwaliteit van ons product graag willen waarborgen. Is jouw bestelling nog intact en onbeschadigd? Lees dan de retourinstructies bij “Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?”.

Zakelijk

Kan ik als bedrijf Focus Drink® verkopen?

Wat leuk dat je interesse hebt om Focus Drink® te gaan verkopen! Wij zijn zeer geïnteresseerd in partijen die onze functional drink aan hun consumenten willen aanbieden en komen daarom graag met je in contact. Stuur een e-mail naar info@focusdrink.nl en dan zullen we je aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Mag ik Focus Drink® verkopen in mijn eigen webshop?

Wettelijk gezien mag Focus Drink® wederverkoop via derde partijen niet verbieden, maar staan we niet achter deze werkwijze. Focus Drink® is een kwaliteits- en houdbaarheidsproduct en alleen via de verkoop via de officiële webshop kunnen we deze kwaliteit garanderen. Daarom zal Focus Drink® geen distributie-overeenkomsten sluiten met derden.